Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Media Commons

Globalization and Environmental Discourses

Patrick D Murphy
Hardcover | Engels | Geopolitics of Information
€ 127,45
+ 254 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Today's global media sustains a potent new environmental consciousness. Paradoxically, it also serves as a far-reaching platform that promotes the unsustainable consumption ravaging our planet. Patrick Murphy musters theory, fieldwork, and empirical research to map how the media communicates today's many distinct, competing, and even antagonistic environmental discourses.

The media draws the cultural boundaries of our environmental imagination--and influences just who benefits. Murphy's analysis emphasizes social context, institutional alignments, and commercial media's ways of rendering discussion. He identifies and examines key terms, phrases, and metaphors as well as the ways consumers are presented with ideas like agency and the place of nature. What emerges is the link between pervasive messaging and an "environment" conjured by our media-saturated social imagination. As the author shows, today's complex, integrated media networks shape, frame, and deliver many of our underlying ideas about the environment. Increasingly--and ominously--individuals and communities experience these ideas not only in the developed world but in the increasingly consumption-oriented Global South.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780252041037
Verschijningsdatum:
29/03/2017
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
155 mm x 231 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 254 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.