Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Media and the Public explores the ways a range of media, from the press to television to the Internet, have constructed and represented the public.
Provides a new synthesis of recent research exploring the relationship between media and their publics
Identifies ways in which different publics are subverting the gatekeeping of mainstream media in order to find a voice and communicate with others
Situates contemporary media-public discourse and relationships in an historical context in order to show the origin of contemporary public/political engagement
Creates a theoretical expansion on the role of the media in accessing or denying the articulation of public voices, and the ways in which publics are harnessing new media formats to produce richer and more complex forms of political engagement