• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Math Pact, High School

Achieving Instructional Coherence Within and Across Grades

Barbara J Dougherty, Sarah B Bush, Karen S Karp
Paperback | Engels | Corwin Mathematics
€ 50,45
+ 100 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A schoolwide solution for mathematics success!

When "rules" seem to change from year to year, mathematics can seem like a disconnected mystery for students. Clear up the confusion with a Mathematics Whole-School Agreement! Expanded from the highly popular "Rules that Expire" series of NCTM articles, this essential guide leads educators through the collaborative step-by-step process of establishing a coherent and consistent learner-centered and equitable approach to mathematics instruction. You'll learn to avoid "rules that expire"--tricks that may seem to help students in one grade but hurt in the long run. Features include

- Abundant grade-specific examples- Effective working plans for sustainability- Barrier-busting tips, to-dos, and try-it-outs- PLC prompts and discussion points

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781544399607
Verschijningsdatum:
30/09/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
173 mm x 249 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 100 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.