Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Masterbrand Mandate

The Management Strategy That Unifies Companies and Multiplies Value

Lynn B Upshaw, Earl L Taylor
Hardcover | Engels
€ 80,45
+ 160 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Companies such as Starbucks, The Gap, Nike, and Intel are perceived as masterbrands, based not on the products they sell, but on the company behind the products. This book explores the branding strategies behind the success of these and other household names and how those strategies can be applied to virtually every significant task in business.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
336
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780471356592
Verschijningsdatum:
4/09/2000
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
162 mm x 237 mm
Gewicht:
607 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 160 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.