Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
First produced at the Odéon in 1784 The Marriage of Figaro, the second play of Beaumarchais' trilogy was an instant success and ran for an unprecedented 116 performances. Written six years earlier the play had been subject to the rigorous demands of no fewer than six censors, appointed one after the other by Louis XVI, with the principal purpose of preventing such a seditious piece of work from ever reaching the stage. Perhaps the king was right for Beaumarchais' revolutionary attitudes towards women and the aristocracy espoused the popular feeling that would turn social order on its head and cause the king to lose his own in the subsequent decade. Figaro, full of an irrepressible joie de vivre remains one of drama's arch-plotters, determinedly outwitting the cast of villains' mountebanks and rivals who seek to ensnare him and bring about his downfall. His survival is not simply a testimony to his own endurance and inner strength but a signal to the world that the common man has rights and that the modern world must reform itself or be reformed if he is to be allowed to enjoy them.