Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The publication of The Marketplace of Ideas has precipitated a lively debate about the future of the American university system: what makes it so hard for colleges to decide which subjects are required? Why are so many academics against the concept of interdisciplinary studies? From his position at the heart of academe, Harvard professor Louis Menand thinks he's found the answer. Despite the vast social changes and technological advancements that have revolutionized the society at large, general principles of scholarly organization, curriculum, and philosophy have remained remarkably static. Sparking a long-overdue debate about the future of American education, The Marketplace of Ideas argues that twenty-first-century professors and students are essentially trying to function in a nineteenth-century system, and that the resulting conflict threatens to overshadow the basic pursuit of knowledge and truth.