• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Manifesto for Teaching Online

Sian Bayne, Peter Evans, Rory Ewins, Jeremy Knox, James Lamb
Paperback | Engels
€ 35,45
+ 70 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

An update to a provocative manifesto intended to serve as a platform for debate and as a resource and inspiration for those teaching in online environments.

In 2011, a group of scholars associated with the Centre for Research in Digital Education at the University of Edinburgh released "The Manifesto for Teaching Online," a series of provocative statements intended to articulate their pedagogical philosophy. In the original manifesto and a 2016 update, the authors counter both the "impoverished" vision of education being advanced by corporate and governmental edtech and higher education's traditional view of online students and teachers as second-class citizens. The two versions of the manifesto were much discussed, shared, and debated. In this book, Siân Bayne, Peter Evans, Rory Ewins, Jeremy Knox, James Lamb, Hamish Macleod, Clara O'Shea, Jen Ross, Philippa Sheail and Christine Sinclair have expanded the text of the 2016 manifesto, revealing the sources and larger arguments behind the abbreviated provocations.

The book groups the twenty-one statements ("Openness is neither neutral nor natural: it creates and depends on closures"; "Don't succumb to campus envy: we are the campus") into five thematic sections examining place and identity, politics and instrumentality, the primacy of text and the ethics of remixing, the way algorithms and analytics "recode" educational intent, and how surveillance culture can be resisted. Much like the original manifestos, this book is intended as a platform for debate, as a resource and inspiration for those teaching in online environments, and as a challenge to the techno-instrumentalism of current edtech approaches. In a teaching environment shaped by COVID-19, individuals and institutions will need to do some bold thinking in relation to resilience, access, teaching quality, and inclusion.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780262539838
Verschijningsdatum:
15/09/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 201 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 70 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.