Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The great director John Ford (1894-1973) is best known for classic westerns, but his body of work encompasses much more than this single genre. Jeffrey Richards develops and broadens our understanding of Ford's film-making oeuvre by studying his non-Western films through the lens of Ford's life and abiding preoccupations. Ford's other cinematic worlds included Ireland, the Family, Catholicism, War and the Sea, which share with his westerns the recurrent themes of memory and loss, the plight of outsiders and the tragedy of family breakup. Richards' revisionist study both provides new insights into familiar films such as The Fugitive (1947); The Quiet Man (1952), Gideon's Way and The Informer (1935) and reclaims neglected masterpieces, among them Wee Willie Winkie (1937) and the extraordinary The Long Voyage Home. (1940).