Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sid Grossman (1913-55) and his work were largely forgotten after his untimely death in 1955. Labeled as a communist by the FBI after the war, his hard-earned reputation as a free-thinking photographer quickly fell into oblivion for the rest of the century and beyond. Grossman was one of the founders of the famous New York Photo League and a notoriously demanding and capricious teacher who always challenged his students. This monograph, the first comprehensive survey of Grossman's life and work, contains more than 150 photographs that demonstrate Grossman's enduring talent. The images range from his early social documentary of the late 1930s to the more personal, dynamic street photography of the late 1940s, as well as later experiments with abstraction in both black and white and color. It features an essay by renowned historian Keith F. Davis, and concludes with excerpted transcripts from recordings of a course Grossman taught in 1950.