Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The letters of the Impressionist painter Camille Pissarro are well known. Here, with the replies of his painter son Lucien, the world of post-William Morris London appears to complement Camille's Paris. Lucien Pissarro was principally engaged after 1890 with his Eragny Press productions in London. His letters to Camille include technical discussions for the translation of drawings, sometimes by his father, to woodblocks engraved by Lucien, together with Lucien's reactions to his father's comments on work, art trends, personalities, and his own struggles for recognition and financial independence. In sum this substantial collection of letters, published in the original French, with extensive notes and illustrations, offers a unique source for anyone interested in English "aesthetic" life toward the end of the nineteenth century. Lucien Pissarro's observations on many of the leading artistic figures of his time, on exhibitions, publications, sales, politics, and a range of other matters, contain much important material that is not to be found elsewhere.