Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this final installment of the classic series, what begins as a self-serving scheme by an evil ape quickly turns deadly. Enemies from afar invade Narnia, claiming that their god, Tash, and the great lion Aslan are one and the same. Young King Tirian must fight for his kingdom, and two children from another world return to a Narnia they hardly recognize. Featuring talented voice actors, film-style sound design, and a rich musical score, this adventure provides the conclusion to the series--but also a new beginning, with a timeless message listeners will treasure.
Fully dramatized and produced with cinema-quality sound design and music, The Last Battle is the final of seven audio dramas in the Focus on the Family Radio Theatre production of The Chronicles of Narnia. Hosted by Douglas Gresham, stepson of C. S. Lewis, and recorded in London, these timeless adventures are brought to life by a cast of talented actors, including award winners Paul Scofield and David Suchet.
This is a repackaged, individual title from the bestselling Radio Theatre series The Chronicles of Narnia, which has sold more than 950,000 copies.