Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Language of the Modes provides a study of modes in early music through eight essays, each dealing with a different aspects of modality. The volume codifies all known theoretical references to mode, all modally ordered musical sources, and all modally cyclic compositions. For many music students and listeners, the "language of the modes" is a deep mystery, accustomed as we are to centuries of modern harmony. Wiering demystifies the modal world, showing how composers and performers were able to use this structure to create compelling and beautiful works. This book will be an invaluable source to scholars of early music and music theory. in early music through eight essays, each dealing with a different aspects of modality. It codifies all known theoretical references to mode, all modally ordered musical sources, and all modally cyclic compositions. This book will be an invaluable source to scholars of early music.