Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book provides a critique of the knowledge business, and describes and evaluates its different manifestations in, and impacts on, the university sector. Its focus is the social sciences and, in particular, housing and urban studies. Drawing on a wide range of experiences, both in the UK and elsewhere, it illustrates the changing management of the academy, and the development, by university managers, of instruments or techniques of control to ensure that academics are disciplined in ways that are commensurate with achieving commercial goals. The individual chapters highlight the different ways in which the academy is being put to work for commercial gain, and they evaluate how far the public service ethos of the universities is coming apart in a context in which what is to be serviced is increasingly a private clientele defined by their 'ability to pay'. The Knowledge Business examines the contradictions and tensions associated with these processes, highlighting the implications for the academic labour process, and the future of the academy.