Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Joy of Movement

A History of Fusalp, the Iconic Sportswear Brand

Mohamed El Khatib
Hardcover | Engels
€ 34,95
+ 69 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Fusalp is the story of an iconic skiwear brand, but more than that, it is a story of passion and epic ambitions. The Joy of Movement looks back on the history of a brand that pioneered mountain apparel, inspired by the world of Alpine skiing and effortless French chic.

Fusalp was founded in 1952 by two visionary tailors on the banks of Lake Annecy in Haute-Savoie--70 years of creativity centered on technology, elegance, and movement. The year 2014 was a watershed for the brand, with the introduction of a new line of clothing halfway between mountain apparel and urban chic--a new look for a different type of customer. On the slopes and on the streets, Fusalp is committed to furthering the art of movement, drawing on its seven-decade legacy of expertise to meet the expectations of today's consumers.

Award-winning playwright Mohamed El Khatib invites you to think of this book as a snow globe--a magical snow globe that conjures up the human adventure at the heart of Fusalp. Discover the ambitious world of an iconic brand that has built on its past to secure its future, re-created here with never-before-seen archival material and firsthand accounts by the emblematic figures behind the brand.

Includes color photographs byYohanne Lamoulère

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781419761065
Verschijningsdatum:
31/05/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
221 mm x 284 mm
Gewicht:
1065 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.