Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the mid-1930s through the 1940s, the collaboration of the American jewelry firm Trabert & Hoeffer with the Parisian house Mauboussin produced some of the most extraordinary high-style jewels of its time. Hollywood stars such as Claudette Colbert and Marlene Dietrich appeared on-screen and off flashing the firm's historic gems mounted in diamond-studded platinum settings. Even during the Depression and World War II, Trabert & Hoeffer-Mauboussin prospered and expanded across the country, not only by continuing to supply stylish custom jewelry to celebrities and socialites, but also by marketing more affordable ornaments. Its best -known invention was the Reflection line of semi-custom jewelry--Your personality in a jewel. Crafted from interchangeable parts, it made a bold new modern look available to a wider range of customers by allowing them to mix and match preconstructed parts with their own choice of gemstones. Drawing on historical sources that include part of the firm's design archives, now at the Museum of Fine Arts, Boston, this book tells a story of design and marketing innovations, shrewd business decisions and adaptability to changing times that produced a legacy of dazzling jewels.