Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Internet and National Elections

A Comparative Study of Web Campaigning

€ 195,95
+ 391 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This volume provides a comparative analysis of the use of the World Wide Web in countries around the world for political campaign purposes.

Drawing upon a common conceptual framework - the 'Web sphere, ' and a shared methodological approach called Web feature analysis - in order to examine how the Internet is used by a variety of political actors during periods of electoral activity. Research teams around the world conducted analyses in technologically advanced nations, as well as those with low Internet diffusion, and a variety of countries in the middle range of network penetration, and from a variety of political and cultural contexts. The book represents an important contribution towards gaining a cross-national understanding of the current and emerging impacts of the Internet on political practice. To that end, the contributors collect and analyze data related to the structure for political action and information provision. They examine twelve types of political actors engaged in elections, including candidates, parties, non-governmental organizations, government, media and individual citizens.

Exploring the complex dynamics between politics, culture, and information technology at both the national and global levels, The Internet and National Elections will be of interest to students and researchers of political science, communication studies, international relations, media and Internet studies.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
304
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415417365
Verschijningsdatum:
1/07/2007
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 234 mm
Gewicht:
580 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 391 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.