Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Dunn investigates factors leading to the initiation and persistence of institutionalized cabinets in the governments of T.C. Douglas in Saskatchewan, Duff Roblin and Walter Weir in Manitoba, and W.R. Bennett in British Columbia. He describes the transition from unaided, or relatively uncoordinated, central executive structures to those that are more structured, collegial, and prone to emphasize planning and coordination. He also examines how the premier's role has expanded from simply choosing cabinets to reorganizing their structure and decision-making processes as well. The institutionalization of provincial cabinets has had major effects on both political actors and functions in the three provinces studied. Dunn shows that cabinet structure has changed, and been changed by, power relations within the cabinet.