Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What links the world's most dynamic, successful companies - the companies that are transforming the way we live our lives? Rootling around in the Googlemould, Dr Andrew Jones has unearthed some remarkable connections and consistencies. In The Innovation Acid Test, he lays out for us the defining practices and procedures of a select few of these companies - Southwest Airlines, Whole Foods, Starbucks, Google, Innocent Drinks, Shanghai Tang and others. He pieces them together to reveal a pattern of distinctive ways in which they differentiate themselves from traditionalist firms: from managing their businesses and running their workplaces to talking to their customers and recruiting, motivating and rewarding their employees. From this pattern, he constructs an intriguing model, built on the principles of architecture, design and anthropology. Finally, he sets out the ground rules for implementing that model and creating organizations that are equipped not merely to 'manage the known' but also to 'build the unknown'. The result is a book that will catch the imagination of any reader interested in work and organizations. Today, Generation Y employees and ever-more-demanding customers are setting the agenda for business. The Innovation Acid Test offers a clear guide for any company seeking to transform itself into the kind of human-centred enterprise that is equipped to meet these challenges.