Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Based on qualitative, ethnographic research carried out in England and Sweden, this book examines a neglected area of professional self-regulation. It explores the range of informal and quasi-formal mechanisms used by doctor colleagues, health-care managers and professional organizations in attempts to cope with the problem or incompetent doctor. Focusing on consultant surgeons and senior general practitioners, extensive interviews reveal a repetoire of mechanisms that include, amongst others, the frank talk, protective support, the veiled threat, being forced out of the partnership, the attempted golden handshake and, when all else fails, stalemate and marginalization.