Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The history of American schooling is replete with evidence of the American proclivity to seek the panacea. The American education landscape is dotted with educational reformers, who in their zeal proclaimed that the sure-fire remedy they were proposing was a cinch to completely solve a given challenge or problem. Their proposed magic elixir, advanced with total confidence, would take effect after the time of its implementation and would bring paradise in at least part of the educational world. Indigenous to this position is educators' steadfast unwillingness to learn from the wisdom of the accumulated past resulting in a never-ending parade of reforms. Though these reforms are often worthwhile in themselves - with some of more worth than others, they share the same fate and suffer a similar unhappy ending, only to see the process born again and begun anew.