Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this landmark work, Kenneth Feldman and Theodore Newcomb review and synthesize the findings of more than 1,500 studies conducted over four decades on the subject. Writing in 1991, Ernest Pascarella and Patrick Terenzini maintained that The Impact of College on Students not only provided the first comprehensive conceptual map of generally uncharted terrain, but also generated a number of major hypotheses about how college influences students. They also noted that Feldman and Newcombe helped to stimulate a torrent of studies on the characteristics of collegiate institutions and how students change and benefit during and after their college years from college attendance. The Impact of College on Students is now a standard text in graduate courses as well as a standard and frequently cited reference for scholars, students, and administrators of higher education. Much of what we understand about the developmental influence of college is based on this work.