Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This, the fourth volume in the six-volume Commentary on the Iliad being prepared under the General Editorship of Professor G. S. Kirk, covers Books 13-16, including the Battle for the Ships, the Deception of Zeus and the Death of Patroklos. Three introductory essays discuss the role of Homer's gods in his poetry; the origins and development of the epic diction; and the transmission of the text, from the bard's lips to our own manuscripts. It is now widely recognized that the first masterpiece of Western literature is an oral poem; Professor Janko's detailed commentary aims to show how this recognition can clarify many linguistic and textual problems, entailing a radical reassessment of the work of Homer's Alexandrian editors. The commentary also explores the poet's subtle creativity in adapting traditional materials, whether formulae, typical scenes, mythology, or imagery, so as best to move, inspire, and entertain his audience, ancient and modern alike. Discussion of the poem's literary qualities and structure is, where possible, kept separate from that of more technical matters.