Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It is generally agreed that in the early eighteenth century people began to be interested in landscape as something to have a 'taste' for; that they saw landscape through the eyes of the great painters, and that later pictures, poetry and landscape gardening all reflect that taste. Dr Barrell examines this interest, showing how the taste for landscape affected the poetry in detail. John Clare, who lived most of his life in rural Northamptonshire, whose landscape was being transformed by enclosure, is then taken as the focus of these different attitudes. Clare's truthfulness to the individual locality he wanted to describe would not permit him to use the conventional literary language of his predecessors, and he had instead to find his own language. His success in doing this removed him from mainstream English poetry. This 1972 text brings 'taste' into contact with the social and economic bases of life.