Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Levering 1 à 2 werkdagen
Haal af na 1 uur in 127 winkel(s).
.
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
In het onthullende The House of Beckham schijnt biograaf Tom Bower nieuw licht op het leven van David en Victoria Beckham.
David en Victoria Beckham… Wie kent ze niet? Het powerkoppel heeft in de loop der jaren een haast iconische status bereikt, en het merk Beckham is inmiddels miljarden waard. De Netflix-documentaire Beckham, geproduceerd door de Beckhams zelf, was heel populair, maar riep ook veel vragen op. Is hun leven werkelijk zo perfect als ze de wereld willen laten geloven?
The House of Beckham geeft, op basis van uitgebreid onderzoek en interviews met insiders, een verrassend inkijkje in de realiteit van het imperium. Dit onthul-lende boek schijnt nieuw licht op de relatie van het stel, hun beider carrières, hun leven in Miami en hun financiën. Is alles wel zo mooi als het lijkt?
‘Een explosief nieuw boek.’ Sunday Mirror
‘In zijn nieuwe biografie The House of Beckham brengt Tom Bower het "meedogenloos succesvolle" wereldmerk in kaart en hoeveel moeite het kost om het op te bouwen en te onderhouden.’ The Telegraph