Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Every university is a community of ambitious people. People who love challenges and see new opportunities. A university is part of a society: it tries to understand it to contribute to its wellbeing. How can we do that in today’s world? When can we say that a university is ‘good’? And how can we explain to society what the university is good for? These are the questions that the contributors to this volume tackle in their critical reflections.
The reflection on the university does not take place in a vacuum, but in the context of a creative dialogue on the ‘rolling strategy’ of Tilburg University. Each of the contributions is presented in relation to one of the four C’s from the strategy: courageous, connected, caring, and curious.
Tilburg Young Academy is a body of young academics from all schools of the university. One of its goals is to reflect critically on research and education policies. With this volume, the young academy offers its critical contributions on the policies of Tilburg University, as they are laid down in ‘Weaving Minds & Characters. Strategy towards 2027’.