Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Future of Competitive Strategy

Unleashing the Power of Data and Digital Ecosystems

Mohan Subramaniam
Hardcover | Engels | Management on the Cutting Edge
€ 37,95
+ 75 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How legacy firms can combine their traditional strengths with the power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy for the digital era.

How can legacy firms remain relevant in the digital era? In The Future of Competitive Strategy, strategic management expert Mohan Subramaniam explains how firms can leverage both their traditional strengths and the modern-day power of data and digital ecosystems to forge a new competitive strategy. Drawing on the experiences of a range of companies, including Caterpillar, Sleep Number, and Whirlpool, he explains how firms can benefit from data's enlarged role in modern business, develop digital ecosystems tailored to their unique business needs, and use new frameworks to harness the power of data for competitive advantage.

Subramaniam presents digital ecosystems as a combination of production and consumption ecosystems, which can be used by legacy firms to unlock the value of data at various levels--from improving operational efficiencies to creating new data-driven services and transforming traditional products into digital platforms. He explores the ways sensors and the Internet of Things provide new kinds of customer data; presents the concept of digital competitors--other firms that have access to similar data; discusses the new digital capabilities that firms need to develop; and addresses privacy and security issues associated with data sharing.

Who needs this book? Any firm that wants to revitalize traditional business models, offer a richer customer experience, and expand its competitive arena into new digital ecosystems.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
312
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780262046992
Verschijningsdatum:
16/08/2022
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
147 mm x 218 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 75 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.