Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
THE FROZEN PIRATE (originally published in 1887) is the bizarre story of Paul Rodney, a sailor who narrowly escapes death by shipwreck and exposure in the Straits of Magellan, then faces further peril. Embedded in the Antarctic ice is an ancient vessel, a pirate ship, filled with what seem to be frozen, contorted corpses. But they are not dead. When one of them revives, Rodney must fend off (and cooperate with, if he hopes to survive) one of the most bloodthirsty and black-hearted scoundrels ever to sail the seven seas! W. CLARK RUSSELL (1844-1911) was an English author, and a sailor for several years before he turned to journalism and fiction. He was well-regarded in his day for THE WRECK OF THE GROSVENOR and for THE DEATH SHIP, A STRANGE STORY (sometimes reprinted as THE FLYING DUTCHMAN). He wrote much on nautical topics and campaigned to improve working conditions for seamen.