Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
By 1970, uncontrolled growth plagued San Diego County suburbs and threatened to destroy the "paradise" of postwar San Diego, which had attracted a flood of immigrants since 1945. Fortunately, Mayor Pete Wilson, fresh from a Rockefeller Brothers land-use policy forum and armed with the latest progressive planning vision, sponsored a "big picture" planning solution, which has since been institutionalized as "smart growth." Despite the triumph of progressive planning, however, and the multimillion-dollar-planning effort that continues to characterize suburban development, suburban sprawl continues. Freeway gridlock continues. Already exorbitant housing costs keep rising. In short, progressive planning has failed. This book explains how and why this has happened, not only in San Diego but more generally, and considers conservative, liberal, and radical paths toward a more successful future. Richard Hogan is associate professor of sociology and American studies at Purdue University.