Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the mid-1860s Arthur J Munby began to collect the first mass-produced photographic images of working-class women in England, recording fascinating details about the women, the places he purchased the photographs and the raging debates on this new commercial practice of photography, in accompanying diaries. Many of these images - not to mention Munby's fascinating diaries - have never been published before. This book examines this previously un-investigated archive, offering a fresh and arresting perspective on the interrelationships between photographic representations of working-class women, the creation of new identities of class and gender and the evolution of popular conceptions of photography itself.