Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The theory of consumer choice fills the opening chapters of any micro-economic textbook. Yet, surprisingly, this position of privilege has not translated into a flourishing of economic research that is comparable to what has happened in other branches of economic reasoning. Starting with Menger, the Austrian economic tradition has always shifted the focus of attention from the problem of equilibrium to that of social order, to the evolution of norms, institutions and practices that favor social cooperation and coordination. Within this tradition competition and markets are not viewed as states, but as processes in which change and errors occur and efficiency is reached but also easily lost. The real economic problem becomes a problem of knowledge how it is discovered, how it is transmitted. Consumer's interactions and choices and actual consumption practices play an important role in these evolving forms of sociality. And it is within this framework that allows for experimentation and learning, that they should be studied. This title is part of the "Advances in Austrian Economics" series. It contains a collection of high-level papers on the evolution of consumption.