Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
At a time when survey research is increasingly being conducted in the Arab world, there is also growing concern about the degree to which research assumptions and methods developed in the West are appropriate for use in the study of Arab society. This book assesses the application and limits of survey research performed in the Arab world, reviews the surveys currently being used to study public attitudes and behavior patterns, and discusses epistemological, methodological, and ethical issues associated with these studies. Readers are alerted to normative and empirical considerations bearing on the quality of survey research and given practical suggestions for innovation in the design and execution of survey research and in the analysis of survey data. The book raises intellectual issues of concern to all who seek to better understand Arab society and provides extensive information about attitudes and behavior in the Arab world.