Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
During the 1980s, organizational theorists and managers alike rediscovered the role that values play in organizational life and became concerned about the apparent lack of values that underlie unethical organizational behavior. This volume examines the complex interrelationships among values, ethics, and organizational decision making. It focuses on communication, because it is through discourse that people develop their own moral codes, organizations develop and inculcate core values and ethical precepts, and incongruities within and between value sets are negotiated. Each essay also deals with modes of making decisions.