Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Among the many significant features of this volume is the dedication to the late Don Willower, Professor of Education at Pennsylvania State University. It is significant in light of Willower's long record of major contributions to the empirical literature in Educational Administration and his mentorship of many students steeped in the tradition of the so-called science of administration. These include scholars like Wayne Hoy and Peter Cistone who readily acknowledge their personal and intellectual debt to Willower. How is it, then, that Willower, a colleague of the giants of Educational Administration in the 60s and 70s, people such as Dan Griffiths, Jack Culbertson, and Roald Campbell, to name just a few, came to associate himself with this relatively upstart group of academics and practitioners interested in values, of all things? As an inheritor of the mantle thrown down by Getzels and Guba all those years ago, it might seem strange to see Willower consorting with people who argue about the distinction between fact and value. It is true, of course, that Willower majored in philosophy at the State University of New York at Buffalo as an undergraduate. So the language and the ways of thinking among many of those interested in values and ethics were not all that foreign to him. He could certainly hold his own in debate with his friend, Chris Hodgkinson, the foremost philosopher of Educational Administration in the field today, and a contributor to this volume.