Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Genderstudies
  6. The Environment for Women's Entrepreneurship in the Middle East and North Africa

The Environment for Women's Entrepreneurship in the Middle East and North Africa

Nadereh Chamlou, Leora Klapper, Silvia Muzi
Paperback | Engels | Orientations in Development
€ 33,45
+ 66 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The commonly held perception is that businesses owned by women in the Middle East and North Africa are small and informal, that they're less sophisticated, and that they're huddled in low-value-added sectors. In fact, as 'The Environment for Women's Entrepreneurship in the Middle East and North Africa' shows, there is very little difference between mail- and female-owned firms. Female-owned firms in the region are as well-established, productive, technologically savvy, and connected to global markets as male-owned firms. Although there are many similar characteristics and performance levels between male- and female-owned firms in the region, the book notes that women's entrepreneurship is not reaching its potential, despite an investment climate that is much less gendered than suspected. With a significant increase in women's education level--in 11 out of 18 countries in the region women outnumber men in universities--and the strong economic rights women have in Islam, women's entrepreneurship can become a far greater engine for growth and diversification than expected in the past. This potential needs to be exploited vigorously. Reforming the investment climate to benefit all players is one important action. The second would be to remove or mitigate hurdles to their economic and social empowerment.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
94
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780821374955
Verschijningsdatum:
20/06/2008
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
178 mm x 253 mm
Gewicht:
299 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 66 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.