Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Entrepreneur in History

From Medieval Merchant to Modern Business Leader

M Casson
Hardcover | Engels
€ 68,45
+ 136 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The history of entrepreneurship is an exciting new area of research that deepens our understanding of the roots of industrialization and economic growth. This book links entrepreneurship to business history, identifying the institutions which encourage entrepreneurship and emphasising the importance of small and big businesses, from the medieval period to modernity. Covering the period c.1200-c.2000, this book examines entrepreneurship in a long-run historical perspective, investigating the characteristics of successful entrepreneurs and identifying the conditions which encourage entrepreneurship. The multiple case studies, spanning many sectors, highlight the achievements of a range of individuals, including media moguls, female investors and Quaker chocolate manufacturers. The entrepreneurial activities discussed include property speculation, which has been conducted throughout history by medieval monks as well as Victorian master builders. This book sets out an agenda for future research on the role of entrepreneurship in the development of the modern economy. It explores the impact of entrepreneurship on innovation and growth and displays the trajectory of a culture of creativity.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
139
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781137305817
Verschijningsdatum:
4/06/2013
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
145 mm x 218 mm
Gewicht:
317 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 136 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.