Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume presents for the first time in English the work of one of the most important French theorists of today. The selection represents the whole of Schefer's career, from the 1960s, when he was influenced by structuralism, to his more lyrical and autobiographical essays of the 1990s, which meditate on the role of the spectator in relation to art practice. Schefer considers the nature of art, film and writing through his close examination of artists as diverse as Uccello, Poussin and Cy Twombly, and writers such as Paul Valéry and Roland Barthes. These provocative essays register the writer's direct confrontation with these media in a way that stands as a corrective to the formal traditions of interpretation and criticism. Schefer's work offers some of the most original interpretations of art available today.