Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book investigates the premise that Poverty influences children´s lives in different ways in the public schools of Pakistan, but there is little information about, and understanding of, how poverty-stricken children experience school as opposed to children from better off families. The findings of this study reveal that the school experiences of poor children are not as good as the school experiences of better off children. The parents of poor children do not have enough resources to meet the educational expenses of their children. Furthermore, the findings suggest that poverty that is due to lack of financial resources affects the experiences of children at school, but there are also some other socio-emotional factors which results from poverty such as conflicting relationships with peers and teachers. Therefore, the findings of this study can prove very beneficial for the policy makers in helping them take broader social policy initiatives for reducing poverty and inequality, so that the lives of the poor children could be improved in the public schools of undeveloped countries like Pakistan.