Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Many students that attend Two-year Colleges in the United States have to participate in developmental coursework. These students are lacking the academic preparation to immediately start taking college coursework. This study examines the perceptions of these students as far as what they believe will make them successful as a college student. Success is defined as persistence, which means that these students will either complete his or her program, or will be able to transfer into a four-year degree program at a four-year college. The methodology selected for this study was the research survey design and included data collection using demographic data, a measure of persistence, and a 34- item survey that measured academic and social integration. The study found a low degree of correlation with significance between interactions with faculty and persistence.