Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book describes a research project into group clinical supervision in primary healthcare involving health visitors, district nurses and school nurses. A mixed methods approach was used of a questionnaire, non-participant observation and focus groups. There were three objectives of the research. These were: whether group clinical supervision corresponded with Proctor's model. Secondly to identify the characteristics of the supervisor that supervisees and supervisors prioritised and finally whether the demands of group clinical supervision differed from individual clinical supervision. The research found that supervisors of clinical supervision groups need skills in managing groups as well as clinical supervision. While the participants benefited most from clinical supervision that was restorative in nature. The supervisees valued the supervisor's knowledge more than the supervisors, although both supervisees and supervisors most valued approachability and support as characteristics of the supervisor.