Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
This book is based on research conducted to investigate whether interactivity yields a learning effect when used appropriately in e-Learning Systems, and whether this effect enhances learning. There is no doubt interactivity is vital in learning. This statement is emphasized to such an extent that it is claimed that students with higher levels of interaction will obtain more positive and higher levels of achievement. However, little scientific evidence can be found to support this relationship. The importance of this book is based on the fact that it provides evidence of the impact of interactivity on e-Learning Systems considering the three main agents of an educational activity: the learner, the teacher and the environment. In addition, the concept of feedback as a key element in any interactive mechanism for enhancing learning is well documented in several studies throughout this book. Three empirical studies are presented that investigated interactivity within the educational triangle. These three studies were conducted based on the framework of positivism and action research paradigms. The first study, entitled Interactive Pedagogical Feedback, gathers evidence for how highly interactive pedagogically designed formative feedback enhances students' memory and understanding.The second study, entitled Interactive Audio Feedback, examines whether the speed enhancements of oral feedback improve the conditions for the production of the lecturer's feedback and the quality of the feedback delivered to the students.The final study, Interactive Texting Feedback, takes a pedagogical approach to provide formative feedback to a student audience using mobile text messages, and determines whether Interactive Texting Feedback enhances the learning experience within the e-Learning environment. The information contained in the book is useful for academics and institutions to improve their teaching and the efficiency of their learning delivery mechanisms, and will guide the design of instructional content. It will also be of utility to other researchers and those in roles that require an understanding of interactivity.