Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Purchase one of 1st World Library's Classic Books and help support our free internet library of downloadable eBooks. Visit us online at www.1stWorldLibrary.ORG - - Goethe showed long ago in his Werther a clear understanding of the significance of individualistic and psychological training, an appreciation which will mark the century of the child. In this work he shows how the future power of will lies hidden in the characteristics of the child, and how along with every fault of the child an uncorrupted germ capable of producing good is enclosed. "Always," he says, "I repeat the golden words of the teacher of mankind, 'if ye do not become as one of these, ' and now, good friend, those who are our equals, whom we should look upon as our models, we treat as subjects; they should have no will of their own; do we have none? Where is our prerogative? Does it consist in the fact that we are older and more experienced? Good God of Heaven! Thou seest old and young children, nothing else. And in whom Thou hast more joy, Thy Son announced ages ago. But people believe in Him and do not hear Him - that, too, is an old trouble, and they model their children after themselves." The same criticism might be applied to our present educators, who constantly have on their tongues such words as evolution, indivi-duality, and natural tendencies, but do not heed the new commandments in which they say they believe. They continue to educate as if they believed still in the natural depravity of man, in original sin, which may be bridled, tamed, suppressed, but not changed.