Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study explores the taxing question of whether Christ-Learning should be an ongoing process by presenting examples of the critical and personal learning undertaken by minds exercised with scholarship, ecclesiology, poetry, the novel and sexuality. While the responses to faith in Christ of the seven chosen figures Richard Hooker, John Henry Newman, Robert Browning, William Faulkner, Rudyard Kipling, Friedrich Nietzsche and Oscar Wilde are highly personal, it is the theme of "education", which was at the heart of every Messianic achievement, that throws up confrontations to the orthodox approach to faith. These individuals are eminently representative of biography wrestling with what the New Testament Scripture first understood. Their experiences can be signified in a New Testament play on words: "emathen apathen" "suffering they learned, learning they suffered".