Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Economics of Postal Service

A Research Study Supported by Wik

Michael A Crew, Paul R Kleindorfer
Hardcover | Engels | Topics in Regulatory Economics and Policy | nr. 11
€ 181,95
+ 363 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Postal service has received considerably less attention in the economics literature than traditional public utilities. Postal service is facing some very important challenges arising out of the increasingly high-tech nature of postal service, the entry of competition into the business, and new attitudes on the part of government to postal service. In the United Kingdom and Germany the increased interest in privatization and recognition of the benefits of competition are likely to have an impact on postal service. These challenges mean that postal managers must learn new ways of doing business, not just in successfully introducing new hardware and in new internal operating procedures, but also in the development of new pricing and costing methodologies and in the introduction of new management information systems.
In order to deal with these new developments managers need a solid foundation in applied microeconomic theory as it relates to postal service. This book encompasses the theoretical foundation for postal policy, particularly with regard to pricing, service quality, and competitive issues.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
162
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 11

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780792392743
Verschijningsdatum:
31/10/1992
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
426 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 363 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.