Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Economics of Entrepreneurship is an introductory, non-technical overview of what economics adds to our understanding of entrepreneurship. The author identifies issues that can resolved using economic analysis, presents the theoretical and empirical models that form the intellectual foundations of the economics of entrepreneurship, and reviews well-established theoretical contributions and empirical findings consistent with these models. The Economics of Entrepreneurship provides details of the salient theoretical and empirical approaches that have been applied to entrepreneurship. These details are provided in a deliberately non-technical way in order to make the book as accessible to as wide an audience as possible. References are given to more detailed technical treatments of the issues which the interested reader can pursue if they wish.