Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
When is "closure" in fact "false closure", the deceptive opposite of apparent conclusion or perfection? 2009 marked the twentieth anniversary of the publication of Don Fowler's seminal essay "First Thoughts on Closure: Problems and Prospects" (MD 22: 75-122), a work that contributed greatly to bringing about a broad reconsideration in Ancient literary studies of the concept of closure whether understood as an ontological feature, an aesthetic concept, an appreciative inclination on the part of a work's audience or a psychological desire of the individual to control the "text" at hand. The present volume, 'The Door Ajar: False Closure in Greek and Roman Literature and Art', seeks to mark both a debt to the ongoing influence of Fowler's work, and to frame a future discourse on false closure in particular as an artistic phenomenon.