Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Digital Transformer's Dilemma

How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services

Karolin Frankenberger, Hannah Mayer, Andreas Reiter, Markus Schmidt
Paperback | Engels
€ 47,45
+ 94 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Bring your company into the digital era without compromising your core business

In The Digital Transformer's Dilemma: How to Energize Your Core Business While Building Disruptive Products and Services, the authors show companies how to go digital while also advancing their core business. The book emphasizes how to strike a difficult balance between establishing a new (digital) business and re-vitalizing - and digitizing - the legacy business.

The core of the book is focused on the actual implementation of the digital transformation across both businesses, providing concrete tips, tricks, tools and action plans across six key dimensions:

  • Crafting a flexible organization
  • Using technology as a driver
  • Designing the necessary processes
  • Building transformational leaders
  • "Right-skilling" the workforce of the future
  • Galvanizing cultural change

The Digital Transformer's Dilemma is a very visual book, filled with dozens of engaging illustrations that bring the contained concepts to life on the page.

Based on 100+ interviews with senior executives at leading companies (such as Nestlé, Novartis, Volkswagen, BNP Paribas, BASF and Michelin) and smaller hidden champions, numerous illuminating case studies, and the authors' own experience from working in international management consulting and years of academic experience, the book highlights the fundamental principles required for executives and businesspeople to transform legacy organizations into digitally empowered companies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
400
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781119701309
Verschijningsdatum:
29/09/2020
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
185 mm x 234 mm
Gewicht:
589 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 94 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.