Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume interrogates, considers, and expands on Vygotsky's notion of concept development. It reviews Vygotsky's account of concept development, and then shifts his discussion from biological examples to more contested social examples. Smagorinsky then examines concepts as cultural constructions, with attention to the cultural nature of concepts, and concepts and societal telos. The author then outlines processes that complement and enrich concept development, including concept development's future orientation, the affective dimension of concept development, and creativity's role in concept development as a higher mental function. Smagorinsky next takes Vygotsky's notion of concept development's "twisting path" and complicates it by questioning the extent to which social concepts have a clear meaning toward which any pathway may lead given their relativistic and ideological nature. This inquiry leads to the proposal of practical concepts that serve as fragmented understandings that generally cohere yet are inherently compromised by attention to contradictory means of mediation in social-cultural-historical contexts.