Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Multimedia is hot and, as a result, there are many books with the word "multimedia" in the title. The Design and Implementation of Multimedia Software with Examples in Java is intended for software engineers and object-oriented programmers who are interested in designing and developing multimedia software. At a high level, it discusses the physics, biology and psychology of visual and auditory perception and the implications of these processes for the characterization of multimedia software. At an intermediate level, it discusses the use of various patterns in the design of multimedia software. At a lower level, it discusses different ways of adding multimedia functionality to applications of various kinds. It can be viewed as both a book about multimedia software that uses object-oriented design/programming, and a book about object-oriented design/programming that happens to use visual and auditory examples (such as image processing, vector graphics, video, animation, audio processing, and musical scores).