Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The album Slave to the Rhythm is typical of the exaltation of pop stars but atypical in its presentation and interaction with biographical material. Three crossings are considered in this assessment of the work: technological, cultural, and structural. These are presented with a detailed track-by-track analysis using a range of signal processing techniques, some adapted specifically for this project. This Element focuses on the combination of digital, novel, and analogue technology that was used, and the organisational and transformational treatments of recorded material it offered, along with their associated musical cultures. The way in which studio technology functions, and offers interaction with its users, has a direct influence over the sound of the music that is created with it. To understand how that influence is manifested in Slave, there is considerable focus on the development and use of music technology.