Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Coaching has emerged from a Western, largely Anglo-American, perspective that may not be appropriate across cultures, given the multi-cultural nature of societies and workplaces today and the working practice of virtual teams. This has repercussions for the coaching profession. There is little knowledge about the constituent factors of cross-cultural coaching; or the attitudes, skills and knowledge required to practice in a global market. Therefore, there is little sharing of best practice that in turn has an impact upon coaching competency. This book shows a unique approach to describing the impact of culture in the coaching relationship. It demonstrates how culture can affect our perceptions, thoughts and emotions, influence our choices and impact our behaviour. It identifies the need for the coach to become adept at raising awareness of cultural influences and to reframe psychological constructs often thought to have universal meaning; such as responsibility.